Asigurare atașată la cardul Visa Signature
General
Cardul Visa Signature include asigurarea în călătorie pentru dumneavoastră și membrii familiei. În cazul unor circumstanțe neprevăzute în călătorie, cum ar fi cheltuieli medicale de urgență, pierderea bagajelor sau întârzierea călătoriei, compania de asigurări va acoperi toate cheltuielile.
Pentru activarea asigurării Visa Signature înainte de plecarea din țara de reședință, trebuie să achitați:
- Toate biletele (de plecare și retur, precum și toate biletele din cadrul călătoriei), sau
- Cazarea rezervată/preplătită cu cardul premium Visa pentru toate zilele călătoriei (în acest caz, pe voucherul de rezervare trebuie să fie menționat cardul premium Visa) + bilete de retur obligatorii, sau
- Servicii turistice.
Dacă veți avea mai multe zboruri în timpul călătoriei sau zboruri interne, toate biletele trebuie să fie achitate cu cardul premium Visa înainte de începerea călătoriei. De asemenea, este obligatoriu să aveți rezervat/achiziționat biletul de întoarcere înainte de începerea călătoriei.
Metode de plată:
- Plată cu cardul prin site
- Prin terminal
- NFC
Extrasul bancar trebuie să conțină următoarele informații:
- Nume și prenume (al titularului contului)
- Destinația plății (pentru ce s-a plătit)
- Ultimele cifre ale cardului
- Suma plătită
- Durata maximă a călătoriei acoperite este de 90 de zile. Dacă călătoria durează mai mult, aceasta nu este asigurată.
Dacă ați plătit călătoria pentru familia dvs., și aceștia sunt asigurați: soția sau partener(a) și copiii.
În cazul unor circumstanțe neprevăzute apelați linia internațională 24/7.
Linia de asistență internațională
Limba engleză +44 (0) 208 7628373
Limba engleză/ rusă +380 (44) 499 39 75
Limba franceză/ rusă +971 (4) 253 6024
Certificat de asigurare pentru deținătorii de carduri Visa Signature
Condițiile asigurării (ENG)
Ce este acoperit pentru cardurile Visa Signature în timpul unei călătorii internaționale:
- Întârzierea zborului
- Întârzierea bagajului
- Zbor pierdut
- Zbor tranzit pierdut
- Anulare/Reducere călătorie
- Cheltuieli medicale și repatriere
- Spitalizare Bunuri personale și bani
- Răspundere civilă în cazul unui accident cu o mașină închiriată
- Protecția cumpărătorilor
Vă rugăm să rețineți că asigurarea nu acoperă următoarele tipuri de călătorii:
- Călătorii de afaceri
- Călătorii pentru tratamente medicale
- Orice alt tip de călătorii care nu sunt în scop turistic.
În cazul unor circumstanțe neprevăzute apelați linia internațională 24/7.
Linia de asistență internațională
Limba engleză +44 (0) 208 7628373
Limba engleză/ rusă +380 (44) 499 39 75
Limba franceză/ rusă +971 (4) 253 6024
Certificat de asigurare pentru deținătorii de carduri Visa Signature
Condițiile asigurării (ENG)
Asigurarea funcționează pe principiul rambursării.
Toate cheltuielile trebuie achitate inițial de dvs., iar după întoarcerea în țara de reședință, trimiteți documentele la Visa Concierge și aceștia vor face cererea de despăgubire.
Găsiți formularul Poliței de Asigurare, informații despre limitele de acoperire, metodele de despăgubire și datele de contact aici
Clientul completează Polița de Asigurare individual sau poate contacta serviciul Concierge și poate furniza toate datele necesare pentru completarea acesteia.
În cazul unor circumstanțe neprevăzute apelați linia internațională 24/7.
Linia de asistență internațională
Limba engleză +44 (0) 208 7628373
Limba engleză/ rusă +380 (44) 499 39 75
Limba franceză/ rusă +971 (4) 253 6024
Certificat de asigurare pentru deținătorii de carduri Visa Signature
Condițiile asigurării (ENG)