Asigurare atașată la cardul Mastercard Platinum
General
Pachetele premium alto includ asigurarea în călătorie. În cazul unor circumstanțe neprevăzute în călătorie, cum ar fi cheltuieli medicale de urgență, pierderea sau distrugerea bagajelor sau plecarea întârziată/ legătura ratată, compania de asigurări va acoperi toate cheltuielile.
Pentru activarea asigurării Mastercard Platinum trebuie să faceți o achitare cu cardul în țara în care călătoriți.
Durata maximă a călătoriei acoperite este de 90 de zile. Dacă călătoria durează mai mult, aceasta nu este asigurată.
La necesitate înainte de a pleca în călătorie contactați managerul personal alto pentru a obține certificatul de asigurare pe suport de hârtie sau în format digital (pdf) la adresa de e-mail.
În cazul unor circumstanțe neprevăzute apelați linia internațională 24/7.
Linia de asistență internațională
+40217779596
Global Assistance SRL
Email asistenta@globalassist.ro
Regulamentul beneficiarului https://alto.md/files/Regulament%20beneficiarului.pdf
Ce este acoperit pentru cardurile Mastercard platinum în timpul unei călătorii internaționale:
- Asistență medicală de urgență și alte cheltuieli
- Întrerupere călătorie
- Pierdere / disrugere bagaje
- Întârziere bagaje (peste 6 h)
- Plecare întârziată / legătură ratata
Linia de asistență internațională
+40217779596
Global Assistance SRL
Email asistenta@globalassist.ro
Regulamentul beneficiarului https://alto.md/files/Regulament%20beneficiarului.pdf
Asigurarea funcționează pe principiul rambursării.
Toate cheltuielile trebuie achitate inițial de dvs., iar după întoarcerea în țara de reședință, trimiteți documentele la Visa Concierge și aceștia vor face cererea de despăgubire.
Linia de asistență internațională
+40217779596
Global Assistance SRL
Email asistenta@globalassist.ro
Regulamentul beneficiarului: